Nyt kun koronavirusepidemia on hiljentynyt, Finlayson avaa myymälöidensä ovia vaiheittain. Vaikka Finlaysonin kaikki yli 25 myymälää eri puolella Suomea, menivät maaliskuussa kiinni, se ei ole näkynyt verkkokaupan myynnissä.
Tekstiiliyhtiö Finlaysonin verkkokauppamyynti on suorastaan räjähtänyt sen jälkeen, kun yhtiö päätti sulkea kivijalkaliikkeensä koronaviruksen takia. Vaikka Finlaysonin kaikki yli 25 myymälää eri puolella Suomea, menivät maaliskuussa kiinni, se ei ole näkynyt verkkokaupan myynnissä. Finlayson toi verkkokauppaansa koronan takia myyntiin esimerkiksi kankaisia kasvomaskeja, ja se on kannattanut. Finlaysonin verkkokaupan myynti kasvoi huhti-toukokuussa nimittäin räjähdysmäiset 747 prosenttia.
”Toimme verkkokauppaan turvalliset ja ilmaiset kotiinkuljetukset, myymme suojaavia kangasmaskeja ja olemme tehneet ihmisten auttamiseen tähtääviä kampanjoita”, Finlaysonin myyntijohtaja Mikko Koponen listaa tiedotteessa tekoja, jotka ovat siivittäneet yrityksen verkkokaupan kovaa kasvua.
Nyt kun koronavirusepidemia on hiljentynyt, Finlayson avaa myymälöidensä ovia vaiheittain. Keskiviikkona 10.6. aukeaa ensin 10 pysyvää myymälää ja 4 pop-up-myymälää.
Lähde: MT